FAQ

  • Kan ik mijn sieraden retour sturen?

Dat kan! Laat ze daarvoor wel verzegeld versturen zodat we de hygiene kunnen garanderen voor een volgende klant. Laat simpelweg een berichtje achter in het opmerkingenveld als je je bestelling plaatst. Dan zullen wij de sieraden verzegeld naar je opsturen.

  • Help! Mijn sieraad is stuk!

Stuur dan een mail met je ordernummer en een duidelijke foto van het defect naar label63nl@gmail.com, daar helpen we je graag verder.

  • Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Zo snel mogelijk, dus vaak nog dezelfde dag maar dat is geen garantie. We verzenden gegarandeerd binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling. Jouw bestelling wordt altijd per brievenbuspost verzonden, dus je hoeft hier niet voor thuis te blijven.

  • Kan ik de sieraden van Label63 verkopen in mijn winkel?

Super leuk dat je daar interesse in hebt! Daar zijn zeker mogelijkheden voor. Stuur daarvoor een mailtje naar label63nl@gmail.com, dan bekijken we samen de mogelijkheden. Maatwerk is ook geen probleem en vinden we juist leuk!

  • Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling iets wijzigen of annuleren?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Dit betekent dat het dus van belang is dat je altijd je order en gegevens goed checkt voor dat je je bestelling definitief maakt. 

  • Kan ik mijn bestelling (deels) retourneren?

Ja, dat is mogelijk. Binnen 14 dagen kun je jouw bestelling retourneren naar Label63. Stuur een mailtje naar label63nl@gmail.com en wij helpen je graag verder.

  • Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?

iDeal - Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.
Creditcard
Klarna achteraf betalen - Met de digitale acceptgiro kan je jouw online bestelling betalen via Klarna. Klarna voert voor Label63 het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaalverzoek van Klarna via e-mail ontvangt om de gekochte producten te betalen. Ter goedkeuring van jouw verzoek achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. De klantenservice van Klarna kun je bereiken via 020 808 28 52 óf klantenservice@klarna.com.

 

  • Mijn sieraad is verkleurd, wat nu?

Helaas kan het voorkomen dat de vergulde laag er bij sieraden afgaat. Bij sommige klanten gebeurt dit nooit en bij andere na een paar weken. Dit is erg afhankelijk van de pH-waarde van de huid. Het dragen van de sieraden onder de douche en het gebruik van bepaalde crèmes en parfums kan de verkleuring versnellen. Je kunt contact met ons opnemen om te kijken naar een oplossing!

 

© 2021 - 2024 Label63 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel